Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Olvasgattam

2011.05.17. 08:13 gogerham

 Saját magamat. (Mondtam én, hogy önző dög vagy!)

Most ezt miért mondom? (Tudod te azt... de inkább mondjad, amit akarsz!)

Jó... le vagy szarva!

A márciusi én... szerintem mérföldekkel jobb, mint az áprilisi. Március végén sajnos már kezdett körvonalazódni az április...

A február valami új kezdete volt. A március a szürkeségben valami szín. Az április pedig valami szakadék, egy indokolatlan völgy. A május pedig hallatlan, kopár és unalmas. Talajt kéne fogni... és a színből válogatni kedves színeket.

Újra márciust akarok! Újra élni az áprilist. Többet, jobban, máshogyan! ...Reménytelen.

Már képtelen vagyok meginni egy korsó kávét. (Inkább csak sok idő kell hozzá, megy az még!)

Mesélni akarok! Egy hetet, amikor csak dől belőlem a szöveg. Egy hetet, hogy fájjon az ujjam a sok gépeléstől. Egy hetet amikor a legnagyobb gondom: "vajon ásítozzak vagy inkább borzoljam a kobakom előbb?"

Dögleni akarok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gogerham.blog.hu/api/trackback/id/tr512910246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása