Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Forró nyár eleje

2011.06.25. 16:01 gogerham

 Itt a döglés ideje.

Annyira akartam dögleni, hogy most képtelen vagyok. Sokkal jobban esik akkor, amikor más dolgom lenne. Hát nem?

De azért elintézem, hogy legyen döglés. A 30+ órás ébrenlétek megkívánják a 12+ óra alvást. Fene mód jól esik utána pihenni.

110 alatt vagyok. Mikor apumnak újságoltam: "Mé' voltá' fölötte is?" - és kínjában kacag.

Nyári munka. Végre nekem is sikerült. Egy idő után elmúlik az újdonság varázsa. Rutin lesz belőle. És aztán a leghosszabb ideig jön az, hogy azt érzed: "Hé én több vagyok ennél! Én többre is képes vagyok!"
Ezután jön a két válasz út: csak annyit dolgozol amennyit muszáj, vagy sztahanovista leszel. Én az utóbbi vagyok.

Én nem tudom összeegyeztetni a munkát és a fizetséget. Tudom, hogy egybetartozik, de... Én mindig önkéntes voltam, főleg szórakoztatásban. Mennyiszer volt már, hogy zenéltem aztán odatoltak egy tál ételt és néha napján elhangzott egy köszönöm. Tegnap csak az utóbbi...

De tegnap. (Melyik része, az első 16 óra vagy a második?)
Szép sorjában:

  • ébredés (este 5)
  • morgás
  • headbang (már képtelenség kócolni olyan hosszú)
  • gondolkozás amolyan micimaci gondolj-gondolj stílusban, hogy mitévőlegyek...
  • mackótestvér alfarhangjának lokalizálása (ideális szinonima még az űrgyűrűfütty)
  • újratervezés
  • ételkészítés: ttny konyhai idill
  • kávékészítés: személyes örömforrás
  • zabálás és kávés korsó döntés
  • sürge kerekezés a gyilkosokhoz
  • Tóték 8 órában
  • sóhajtozás (ez külön pont? :D)
  • szemem világának fájlalása a hajnali napsütésben (az nem reggel?)
  • reggeli tetvészkedés
  • buszlekésés
  • reggeli a járdaszélén az Arena Plaza előtt - közben plázacicák ócsárolása
  • buszon alvás
  • ágyban aludni próbálás - közben mackó ölelgetés
  • 26542. kávé elfogyasztása
  • fellépni utazás (közben logisztikai, munkafolyamati, "elvanbaszvaezazország" diskurzus íccsapámmal)
  • fellépés
  • fellépés után volt énektanárnőm ölelés közben felemelése - közben éccsanyám izgulása nehogy összeroppantsam szegény hölgyet
  • irány haza
  • ismeretlen kosz terjedése a kezeimen
  • macskák üdvözlése (egy macskánk van, aki az idők során elvesztette nyúl mivoltát, de mindig van itthon egy másik macska is, aki... khm-khm hát na... vernyákoltató kandúr)
  • főzés
  • evés
  • alvás (VÉGRE)

És dög meleg van, volt és lesz.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gogerham.blog.hu/api/trackback/id/tr963013940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása