Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

"Mikor utoljára láttalak csillogtál..."

2012.02.10. 02:06 gogerham

 ... úgy fájt, hogy nem vagy az enyém.

Hány női ismerősömnél éreztem már ilyet?

Nehéz lenne számolnom. Most mindegyikükre haragszom valamiért. Talán ők is rám. (Csessze meg mind.)

A legfájóbb a leginkább szeretettel a legutóbbi találkozás...  nem is a találkozás, hanem, hogy milyen régen is volt már. Akkor ki tudja miért épp írtam, s azóta se igazán:

Tegnap este hét felé még a sörömet kortyolgatva beszélgettem az újdonsült kedvelni való teremtéssel, majd egy röpke óra múltán aludtam egy nagyot.

Fél hatkor kirepült az álom a szememből. Magától kezdődött kurva korán a napom.

Komótosan megtisztultam, bevitaminoztam és kicsoszogtam a konyhába a kotyogóssal. Rövid böngészés után a kész kávémat kortyolgatva kezdtem neki egy újabb álomnak...

Álomnak...

Az "Eredet" közepe táján érkezett haza kicsi ribanc és az ágyába dőlt a "Költsetek fel!" kijelentéssel. A "Mikor?"-ra már nem felelt. 8:59-kor finoman a vállára helyeztem a kezemet és rögtön elkezdett rúgkapálni és morogni, mint egy gyerek, aki nem akar oviba menni, mert még aludna fél napot.

Amíg készülődött, én lementem a földszintre egy oldalt nyomtatni. 5-10 perc szenvedés után sikerült is. A folyamat közben egy szemet gyönyörködtető látvány ült le a nyomtató melletti asztalhoz, egy bögyös kisleány személyében.

Kajánul mosolygott, s miután végeztem ő ült le, hogy nyomtasson. Szóba elegyedtünk, mert kért segítséget. Ez idő alatt elhagyta a kolit az újdonsült kedvelni való teremtés, majd a Macskám és egy tucat gólya is.

A Macskámat hiányolom ám...

A teremtés megsimította a fejemet, a Macskám megölelgetett, a gólyák pedig hangosan üdvözöltek.

Jól esett ez a néhány perc.

A bögyös kisleánynak megtudtam a nevét és kölcsönadtam neki a pendriveomat, s a visszaadáshoz segítségül a karjára írtam a szobaszámomat.

Mikor ezt odafenn elújságoltam kicsi ribanc csak azt hajtogatta "Ne dumálj, mutasd meg!" - "Mit akarsz mindjárt kopog az ajtón..."- kacagtam.

A bögyös kisleány képeit vizslattuk, amikor a képek szereplője kopogott.

Ez a zakkant rögtön mondta, hogy "Gyere!" még mielőtt bezártam volna a vele kapcsolatos böngészőlapokat. Szerintem megláthatta, mert zavart sietséggel adta át a pendriveot és rebegett el egy köszönömöt, majd ahogy jött úgy ment.

Mi egymásra mosolyogtunk kicsi ribanccalk és majdnem egyszerre "úúúú!" kis szünet és ismét egyszerre "szúrnám!".

 

Ebéd készítés közben a Yeti kukkantott be és próbált menzára invitálni, de meggyőztem, hogy inkább a készülő ebédből egyen egyet velem. Én összedobtam a specialitásom, ő pedig készített köret.

 

A nyomtatott oldal kíséretében az egyetemre siettem, és leadtam a lapot az aláírásommal, ha szerencsém van akkor egy kis pénz áll a házhoz...

Nem állt...

Tanultam egy órácskát az E épületben, közben a mellettem ülő srácok osztották meg egymással az életük történetét... ez jellemző.

Kávé, sör, villamos, Gőte...

Ezután láttam a macskát.

December 7.

Azóta egyszer láttam egy röpke pillanatra, mi alatt közöltem, hogy épp sietek...

61 nap.

Azóta két friendzoneban volt részem. Az utóbbit nem hevertem ki. A Macskámat már nem tudom úgy szeretni ahogyan régen. Remélem boldog.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gogerham.blog.hu/api/trackback/id/tr474086405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása