Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

HÉV

2011.11.20. 18:00 gogerham

 Nem mintha elkapott volna a hév.

Pusztán szeretném megosztani azt a két bizarr utat, amit eddig átéltem a HÉV-en.

A korábbi, esemény-telibb és aggasztóbb történet nem az lesz, amivel elkezdem.

Tegnap volt "szerencsém" ismét "csodát" látni a HÉV-en. Békásmegyerről indultam és mivel a végállomásig utaztam, az első kocsiba szálltam fel és ültem le az egyik ajtóhoz. Szombat este fél tizenegy. Az utasközönség többnyire buliba tartó, vagy korán berúgott fiatalokból áll, annyi biztos: 2-3 boros üveggel, 1 üveg pezsgővel és néhány üveg sörrel több van a HÉV-en kocsinként, mint napközben.

Az egyik bontott üveg sör egy kifejezetten unszimpatikus srác kezében volt, aki az ajtónak dőlve utazott a haverjával. A mellettem lévő üléspáron két szemrevaló leányzó hallgatott zenét és néha hamisan egymásra énekeltek. Az egyikük hajába fehér virág vagy arra hasonlító hajcsat a másiknak vörösre festett egyenesre vasalt haj díszítette a feje búbját. Mindkettejük arcáról ordított a butaság a félcenti vastag smink mögül.

A hasonlóan intelligens ember benyomását keltő unszimpatikus fiatalember, avagy az ajtónak dőlt sörös gyökér feltűnően jelezte, hogy mit csinálna az említett hölgyekkel, ha "boldog" perceik lennének együtt. Először csak a kezét és az arcát használta és egy láthatatlan falloszt dugdosott a saját szájába.
A lányok vihogtak.

Később amikor a gyökér a bontott sörösüveget saját nemi szervéhez hasonlítva az ágyékához helyezte, majd ütemesen rázta ki belőle a sört a HÉV kocsi közepére, a lányok elkezdtek megijedni.

A két ajtónak dőlt körülállta az imént generált sör foltot, majd ismét ajtónak dőltek - egyik a bal, másik a jobb oldalinak - és ortó módon elkezdték köpködni önnön arcüregváladékaikkal a habzó pocsolyát.

Időközben feltűnt, hogy a sörös üveg szája most rám néz, a két gyökér pedig egymásra vigyorogva. Épp megállóhoz érkezett a HÉV. Nem vártam meg, hogy mi következik. Septiben átszálltam a második kocsiba.

...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gogerham.blog.hu/api/trackback/id/tr293398608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása