Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ismét itt a' (b)Ú Év

2012.01.06. 06:10 gogerham

 ...Már érzem a szagát.

Fene mód szerettem a 2011-es évet.

Az első fele majdhogynem üdítő volt. A közepe, életem eddigi legjobb nyara, aminek így is volt rengeteg problémája, szóval várok egy még jobb nyarat (hallod 2012?). A vége már kevésbé volt izgalmas, mindennek ellenére nagyon sok szép emlékem fűződik hozzá (és sok kevésbé emlékezet dús este is fennmaradt mint szóbeszéd).

Igazi közismert gyökér lettem. Sokan szeretnek, s akik esetleg utálnak, azok csöndben csinálják és ez felettébb megnyugtató. Rajongóm is akadt, de szerencsére találtam, olyan rossz szokásomat, melynek megcsillogtatása elijesztette az elvakultabbakat.

A lányok viszont nem zártak nálam jó évet. Kezd elegem lenni, hogy mind ugyanazt akarja.

Mindegyik a barátom akar lenni. A jövőbeni leányzóknak innen üzenem, hogy: "Köszi most már van elég barátom, ha barátot akarsz keress mást!"

(Bár nyilván ezt élőben már kevésbé nagy valószínűséggel közlöd vele. Maradsz kedves. Minden rád pazarolt mosolyát eltárolod emlékképként. Visszatérnek az álmaidban. Később mosoly ide vagy oda vele álmodsz. Így megy ez. Ugye?)

(Na mi van, azt hiszitek én már nem is vagyok?)

(Jajj dehogynem, akarom mondani: DE!)

(Én is tartok egy összegzést.)

(Kimondottan sok szép látvány emlékképét sikerült elkapnom lopott kacsintásokkal. Szerencsére mind nő, megnyugtatlak: se te, se én nem vagyunk buzi.)

(Amikor én is megunom az irányítást, akkor nagyon viccesen puffansz a földön. Majd még gyakorolom, szétröhögöm magamat. Igen, olyankor fáj a fejed másnap, hahotázom az agyadban és verem a seggemet a padlóhoz.)

(A többi múlandó. Mindenki azt hiszi megváltoztál. Én tudom, hogy csak megint kibaszott jó színész vagy, VAGY inkább idióta.)

Boldog Új Évet!

(Ha még ezt olvasod... majd mond má' meg, hogy mié'... kösz.)(Rohhadj meg!)(Mármint én.)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gogerham.blog.hu/api/trackback/id/tr843523355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása